Friday, February 18, 2011

Kerjaya Sebagai Sukarelawan.. Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia.




Assalammualaikum dan salam bahagia..

Khas untuk semua pembaca blog WarongSiber2U.com.. anda di pelawa untuk menyertai WarongSiber2u Fan Page yang baru di lancarkan. Banyak info untuk kita semua, anda yang nak berniaga kat WarongSiber2U Fan Page di persilakan.

Ok, hari ni saya nak beritahu satu rahsia pada semua pembaca blog ni, kali ni bukan pasal rahsia pelaburan emas atau ebook rahsia perniagaan internet. Sebenarnya saya cuma nak anda tahu antara orang-orang penting dalam blog WarongSiber2U ni.. salah seorang yang menjadi penggerak blog ni ialah saudara Muhammad Bin Kamarulazizi yang bertugas di Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia.

Apa yang saya nak kongsikan di sini adalah tentang kerjaya sebagai sukarelawan yang mana masih ramai lagi pemuda pemudi kita yang belum sertai mana-mana pertubuhan sukarelawan pun, sedih pula rasanya, tapi dalam hal macam ni kita tak ada paksaan. Apa yang paling penting ianya menjadi satu kelebihan bagi individu seseorang tu.. baik dari sikap, semangat dan jati diri berani hadapi cabaran, sedikit sebanyak memotivasikan diri.

Akhir sekali saya ucapkan tahniah pada Encik Muhammad Bin Kamarulazizi kerana menjadi sukarelawan yang berjaya.

Jumpa lagi.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More