Wednesday, December 15, 2010

Koleksi Tutorial Photoshop


Koleksi Tutorial Photoshop Top Secret yang telah saya perbaharui semula kulit luarnya (DVD Cover). Formatnya telah di ubah dari ISO menjadi FLV. Mudah tonton dan senang faham. Belajar buat Design hanya dari rumah. Sesuai bagi anda yang sibuk atau tak ada peluang nak pergi kursus. Ini lah sebahagian dari cara buat duit dari rumah. Dari pengalaman saya, asalnya tak ada langsung ilmu photoshop, tak pergi pun mana-mana kursus, cuma belajar dari rumah saja. Sekarang saya mampu buat duit dari photoshop. Melukis memang hobi saya, minat yang diasah sejak dari bangku sekolah lagi. Saya menggunakan photoshop sebagai salah satu tool yg mana menghasilkan banyak design yang power.

Kepada sesiapa yang minat untuk memiliki koleksi ini, anda bolehlah mendapatkannya dari saya atau agen-agen yang di lantik. Anda boleh oder melalui Facebook saya dengan cara inbox :
KLIK SINI

atau boleh terus sms ke : 013 4178 007
saya akan menjawab sms anda.

Harga : RM150.00 sahaja
Photoshop Video Tutorial.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More