Wednesday, May 5, 2010

JAWATAN KOSONG ? ATAU KOSONG JAWATAN ?

Jawatan kosong selalu di cari, yang dah kosong jawatan tak nak pula.. kerana jawatan kosong ada segelintir orang yang sanggup tinggal kawan, ada juga tipu kawan dan ada juga makan kawan. Kenapa jadi macam ni..tanya lah pada diri sendiri.
Kosong jawatan yang saya maksudkan ialah sesuatu tempat untuk berkerja untuk cari rezeki halal yang masih kosong jawatannya. Di ads4buck masih ada peluang..terutamanya yang berniaga,berniaga saja ka..?oh tidak..yang kerja makan gaji pun boleh, lakukan secara sambilan.

seperti saudara kita ni memang dah sepenuh masa bersama ads4buck.com, dan dah masuk level orang yang berjaya..Mengangur pun ok juga.Asalkan ada kemahuan untuk belajar untuk berjaya.Ini juga salah satu jalan untuk kita membasmi kemiskinan.Yang paling penting di mana ada kemahuan di situ ada jalan. Saya berpesan pada anda selaku pembaca, jangan lah memandang negatif benda ni, sistem ni..sebenarnya ini buka sistem skim cepat kaya..tgk je dah jadi gelabah. Saya juga berpesan pada diri saya sendiri..walauapapun kita buat cara yang halal iaitu bekerja makan gaji, atau berniaga juga cara yang halal, kita kena ingat yang jadi sumber pendapatan kita sekarang ini juga belumlagi terjamin..banyak sebab saya berkata macam tu..anda pun boleh berfikir punya. ... Bersambung>>>>

INI BUKAN PERNIAGAAN M.L.M


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More