Sunday, August 21, 2011

Bagaimana Anda Nak Berjaya dalam MLM ? Bahagian 1

Pada pendapat aku la.. bukan mudah kalau kita buat MLM lepas sebulan kita dah nak berjaya. Aku sendiri pun sampai hari tak berjaya-jaya juga dalam bisnes MLM ni. Sebenarnya bukan apa, ada lah sebab yang buka aku nak buat alasan untuk katakan yang aku tak boleh berjaya. Aku dah cuba buat tapi mungkin sebenarnya aku tak minat 100% pada produk sebab tu aku gagal. Aku dah malas nak fikir cara lain untuk menarik lebih ramai nak join MLM yang aku buat.. Aku masih malu nak duduk di depan dan jadi orang yang selalu di tanya oleh penceramah atau MC.

Setelah lama aku tinggalkan kerjaya aku dalam bidang MLM, kini aku masuk semula dalam industri ni, dah mula balik dahh.. Kenapa aku nak join benda ni balik?

Bila aku tengok produknya , aku terus minat nak tau macam mana dia berfungsi. Banyak juga persoalan yang timbul kat kepala aku ni, boleh ke aku buat, nak cari ahli pulak, nak jual barang pulak, nak kena cari modal dan downline..aduh..sakit nya..  Produk yang bernama i-Power jadi fokus utama aku. Jika aku dapat pasang dapat la upah pemasangan sebanyak RM60 seunit. Sehari aku dan kawan pernah pasang sampai 34 unit.. banyak tu, RM1800.++ aku dapat sehari je.. belum lagi cerita Marketing Plan. Dalam tu pun ada duit jgk.


Untuk cerita seterusnya.. kena tunggu esok atau lusa la pulak.. kisah benar ni..

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More