Saturday, March 5, 2011

Buat Duit 2USD Setiap Hari Dengan Free Signup



Pada mula aku macam tak percaya sangat, tapi bila aku ingat-ingat balik, aku pernah join program affiliate macam ni dulu. Memang ada income, masa tak lah banyak, tak cukup dan tak lebih dari 50usd tak boleh tebus duit tu. Dia hantar guna akaun paypal. Itu dulu.. aku tak pandai nak promosi.. intenet pun tak berapa ok.

Kali ni berbeza dengan program yang pernah aku join dulu, ia nampak lebih sempurna dan lengkap dengan bahan-bahan untuk promosi link kita, lebih kurang sama dengan program pay per lead juga, tapi yang ni Pay Per Signup. Program macam ni anda tak perlu bayar 1 sen pun, Admin atau pemilik progam ni sedang buat promosi untuk memperkenalkan laman web nya pada semua pengguna intenet sahaja. Sebagai wang saguhati, dia beri pada sesiapa yang berminat untuk mempromosi link website ni. Pihak admin website ini juga dalam usaha mengumpul senarai email untuk pihak nya mudah menjalankan promosi produk nya. Oleh itu tiada sebarang penipuan atau Scam yg berlaku. Inilah cara mereka mempromosi website mereka secara berkempen menjadi ahli.

Anda tidak perlu bimbang, tugas anda mudah saja, klik link yang saya sediakan ,anda akan di bawa ke website mereka, kemudian klik butang yang bertulis : Create your FREE account. kemudian anda ikutlah mengisi borang yang di sediakan, dan anda akan mendapat email, baca email anda. Seterusnya ada boleh login ke akaun anda dan dapatkan link promosi anda seperti saya. Ajak lah seberapa ramai kawan-kawan di Facebook untuk sertai "buat duit 2 usd setiap hari.

Ya.. anda akan di bayar 2 USD setiap signup.

apa tunggu lagi.. bertindak segera. Klik link di bawah segera..
Link Tracking and Cloaking Software
Link Tracking Software by LinkTrackr

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More